Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 18 juli 2012

bloemenkaart

Deze kaart is van donker en licht blauw cardstock gemaakt. De rand is een creatable en het mandje is een craftable  van marianne design.De blaadjes zijn van joy floral.Ik heb er een geel lintje door heen gevlochten.In het mandje zitten verschillende bloemen zoals roosjes en asters.De kaart is verder versiert met 2 bloemponzen van Nellie Snellen en verder zijn er plakparels op geplakt.
-Deze kaart doet mee aan challenge # 23 op het blog van De Creatieve Zebra.


Groetjes José

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Leuk zo met die gevlochten rand en dat mandje!!
    Een heel fleurig geheel!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje. Ik vind het wel een vrolijk kaartje zo met die bloemen. En het gevlochten mandje is ook erg leuk gedaan.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Mooie uitgewerkt!
    Bedankt voor je deelname aan de creatieve Zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen