Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 26 juli 2012

canvas doekjes

Deze twee doekjes heb ik gemaakt voor mijn moeder het zijn haar achterkleinkinderen Alex en Amber.Ik heb de foto's verkleind en in zwart/wit afgedrukt.De doekjes versiert met kant ,swirls van Tim Holz de hartjes zijn van Marianne design,en de vlinders-bloemen zijn ponzen van Nellie Snellen.Op de foto in de hoek zijn ornamenten opgeplakt en verder versiert met een brad.
Groetjes José

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fotolijstjes.Heel erg leuk gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuww, José, wat schitterend gemaakt!! Leuk zo dat zwart/wit!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey José,

    Wat zijn deze super leuk geworden (van mijn petekindjes haha)!!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen