Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 1 augustus 2012

gepimpt

Dit notitieboekje heb ik gepimpt,met het papier van birdsong een stempel van Forever Friends en creatables van Marianne design.De swirl en de letters zijn van Crealies,verder zijn er een paar roosjes op geplakt en een vlindertje voor de afwerking.
Met deze creatie wil ik meedoen aan de challenge van het blog Krea Teja #11



Groetjes José

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje, José!! Mooi papier en lief stempeltje!! Succes met de Challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjuh José! De stempel van For ever friends is ook heel leuk. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Krea Teja en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José,

    wat een leuk notitieboekje heb je gepimpt! Of nee, wat heb je dat notitieboekje mooi gepimpt!! is beter, hoewel je wel zal begrijpen wat ik bedoelde...

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje is het zo geworden, José. Hartstikke leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg, en heel mooi!!

    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi notitieboekje José!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen