Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 25 augustus 2012

kerstkaart

Dze kaart is gemaakt van blauw cardstock,het design papier is van Forever Friends.De sneeuwvlokjes en rand zijn van Martha Steward de stempels zijn  van de Action.Verder spreekt het vanzelf wat er op de kaart zit.Met deze  kaart wil ik meedoen aan: Christmas challenge #38 met de twist gebruik blauw,wit en sneeuwvlokken op je kaart.


Groetjes José

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, José!! Lief stempeltje heb je gebruikt en mooi ingekleurd!! Leuk idee; die randpons met pareltjes erop geplakt!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaartje heb je met mijn sketch gemaakt José. Wat een lief stempeltje :-) Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Jose en wat een leuk stempeltje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van CCWS.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, das een mooie kerstkaart! Leuk uiltje! En mooie versiersels op de kaart! Succes met de challenge!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi gemaakt José jij hebt de sketch ook heel mooi uitgevoerd het papier de stempel het kleuren schitterend, het was leuk om hem te maken vind je ook niet. nu maar hopen dat je een prijsje wint
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen