Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 8 augustus 2012

snoesje

Deze kaart is gemaakt met design papier van paperblock sweet orange en verder zijn er creatables gebruikt van Marianne design. De opdracht was maak een kaart met de afbeelding van snoesje.Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge#60 op het blog van marianne design


                                             kaart dubbel



voorkant



binnenkant


Groetjes José

5 opmerkingen:

  1. Een lekker zomers kaartje José.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Di tis echt een hele leuke kaart geworden!
    Mooi gedaan José!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, José!! Leuk 3D- plaatje van Snoeje!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart José en gezellig dat je meedoet aan de challenge van MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, goed bedacht om ook het kleine snoesje te gebruiken.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen