Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 2 september 2012

I am in the garden

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van: Marianne design#62 met de thema bloemen. De kaart is van wit cardstock gemaakt het design papier is van de Action met de thema vogels,het knipvel is van Marianne design It 515.De creatables en de bloemen zijn allemaal afkomstig van Marianne design.



Groetjes José

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje , José !!

    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, José!! Leuk 3D-plaatje!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje José
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi,
    Wat een leuke kaart! We vinden het heel erg fijn, dat je mee doet met de MD Challenge!
    Onze dank hier voor!
    Groetjes, Jen MD Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je maakt José.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen