Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 19 september 2012

Kerst Engel

Deze kaart is gemaakt van roze en paars cardstock het design papier is van Pattern Paper.Verder is de kaart alleen in die kleuren gehouden met een beetje zwart. De stempel van het engeltje komt van Magnolia,de bloem en blaadjes en kaars zijn van Marianne Design. De rand en sneeuwvlokjes zijn van Martha Steward,de stempel met de tekst is van Eline,hier en daar pareltjes erop geplakt voor de versiering.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge van het blog:
Nadia's challenge blog #39 volgens sketch.



                                            Dit is de sketch.



Groetjes José

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Je hebt het creatief opgelost door een kaars in de handen van het engeltje te doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer José.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een prachtige kerstkaart José,de kleuren zijn super,mooi gekleurd heb je ,kortom een schatje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, mooie kleurencombinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart José.
    Ziet er mooi uit.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere kerstkaart met deze kleuren; erg origineel en super mooi gedaan! Succes met de challenge.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen