Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 15 september 2012

Vintage Christmas

Deze kaart is gemaakt van blauw en bruin cardstock, het design papier is van Amy Butler Belle Royal Garden Flat Papier. Verder zijn de materialen allemaal van Marianne Design. Het vintage plaatje is afkomstig ook van Marianne Design (VK 9621). De stempel is afkomstig van Eline.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het blog:
Marianne Design # 63 met de twist gebruik de kleuren blauw-bruin.


Groetjes José

13 opmerkingen:

  1. Wauww,José, wat een schitterende kaart!! Prachtig zo met dat blauw en bruin!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    DT challenge blog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch een mooie kleurencombinatie dat blauw met bruin, ik vind het een schitterend kaartje geworden José.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, ik dacht eerst dat het een echte foto was, maar het is vintage. Haha.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart José.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een prachtig kaartje!
    Heel sfeervol vind ik hem. Deze kleurencombi is erg mooi!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Jose!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw echt super
    leuk dat je meedeed
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie winterse kaart, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eeen ontzettend mooi kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt, José.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD Callenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi José,

    Wat een ontzettend leuke kerstkaart! Erg stijlvol en mooi gedaan!
    Succes met de challenge!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen