Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 1 oktober 2012

Rendier

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het blog: Nederlandse kaarten uitdaging #27 sketch+thema dieren.Deze kaart is gemaakt van beige en groen kaartstock het design papier is van de Action,het rendier is van Tim Holt verder zijn de bloemen en takjes van Marianne design zo ook het ovale creatable in het midden,en als afwerking de nederlandse tekst fijne feestdagen.




Groetjes José

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstkaartje, José!! Leuk met dat springend hert!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,

    je hebt een heel leuk kaartje gemaakt! Ik herken de sketch van de NKU direct! Mooi gedaan!
    Succes met de challenge!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmoi kaart vooral de stans is erg mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Jose.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart Jose. super dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt José. Ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje hoor en bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi josé, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt .bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart hoor !

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen