Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 26 november 2012

Merry Christmas

Deze kaart is gemaakt in de kleuren groen en rood cardstock met wat goud in het design papier. Verder is er een creatable gebruik van Marianne design:
LR 0236 en het knipvel is van Yvonne Creations. De sneeuwvlokjes zijn ponzen van Nellie Snellen, wat strass steentjes en een belletje erop gemaakt als afwerking.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het blog: Nadia's challenge #44 met als thema maak een kerstkaart in de orginelen kleuren(groen rood)

.


Groetjes José

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, José!! Lief plaatje heb je gebruikt!! Die traditionele kleuren vind ik persoonlijk toch nog steeds het mooist!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje José! Heel mooi gemaakt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt José, ziet er helemaal super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, leuk plaatje!
    Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge,
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen