Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 17 maart 2013

Speciaal voor jou

De basis van deze kaart is roze cardstock. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het blog:
scrapplezier: challenge # 8 volgens sketch.
Hierbij heb ik gebruikt gemaakt van:
- creatable van M.D: Lady Charleston LR 0140
- stempel van M.D
- bloem Kreaxions LIT-125
Afgewerkt met wat plakparels van de Action.

 
                                                         
























Nog een fijne zondag en tot de volgende keer,
Groetjes José


9 opmerkingen:

  1. Hoi José,
    Helaas kan ik de kaart maar half zien; De sketch staat nl. door je kaart heen!! Maar wat ik er zo van kan ziie, ziet ert prachtig uit!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart José, je hebt de schets prachtig uit gewerkt, mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende uitwerking van de sketch heb je gemaakt José, ik vind het er supermooi uitzien, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, en leuke sketch José! Heerlijk dat roze, dat is echt mijn lievelingskleur.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi uitgevoerd, bedankt voor je deelname met deze sketchchallenge bij ScrapPlezier

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke uitwerking van de sketch en wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige uitwerking van de sketch, de kleuren trekken mij
    onwijs aan. Ook jij bedankt voor je deelname aan de sketch challenge no.8@Scrapplezier.nl

    BeantwoordenVerwijderen