Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 10 maart 2013

Vlinders

Voor de tweede keer vandaag een kaart. Deze kaart heeft als basis wit cardstock. De rand met de kleine vlinders is een pons van Tonic. Verder zijn er creabtables van M.D design en Joy gebruikt: en een stempel van Edwin  met een vlindertje van op zijn hand gemaakt met een pons  van Nellie Snellen.
- Vlinder M.D. CR 1205
- Hoek Joy craft 0011 
Met deze kaart doe ik mee aan de challenges van het blog:
Anma creatief challenge # 18 Vlinders
Kaartjes inspiratie challenges blog # 2 Vlinders



Groetjes José

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan zo met die vlinders José! Ziet er heel vrolijk uit.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje José, die vlinder is echt een blikvanger, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Leuk met die mooi gekleurde vlinder erop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met leuke vlinders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José,

    wat een leuk effect geven die geponste vlindertjes, toffe kaart!

    Bedankt dat je meedoet met de vlinderchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte vlinderkaart! Leuk gedaan!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de VLINDERchallenge bij AnMaCeatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen