Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 27 maart 2013

Voorjaar

Buiten lijkt het nog steeds geen voorjaar dus heb ik maar een voorjaarskaart gemaakt om toch  het gevoel te krijgen. Bij veel challenges is het deze maand  Lente als thema.
De basis is geel cardstock het design papier is van Mary Rahder - potpourri paper no 8
Verder gebruikt gemaakt van :
- nestabilities
- creatable;
- creatable van : M.D. LR 0234
- gras : Joy crafts 0137
- bloemen : Joy crafts 0030
- vlinders : Nellie Snellen
- stempel van Magnolia
Deze kaart doet mee aan de challenges van het blog :
You me and magnolia : challenge #10 lente / voorjaarskaart
Een hoop inspiratie scrapkaarten : foto inspiratie
Nederlandse kaarten uitdaging  : # 39 opdracht sketch en thema lente





Groetjes José en tot de volgende keer

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je weer gemaakt, José!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukkkk kaartje, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en mooi kaartje, nu is het nog koud, voor we het weten lopen we weer zo rond.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is echt een lente kaartje ik word er gewoon vrolijk van.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje schattig geworden José, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ben ik nog even José, moet er nog even aan wennen hoor maar bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI, helemaal leuk dat je meedoet.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  6. ooo José, je kaart is prachtig, mooi papier,ook zo mooi gekleurd, ik ben weg van deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart.
    Leuk dat je mee doet met onze uitdaging.

    Gr. Anja
    DT. EHI

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart ziet er prachtig uit, mooie kleuren ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke vrolijke kaart heb je gemaakt !

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge bij EHI ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor echt voorjaar, maar alleen op jouw leuke kaart.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge, groetjes hennie DT EHI en NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje is dit geworden.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Lieve groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt hoor je kaartje, super dat je meedoet bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje! Leuk en bedankt dat je mee doet met de challenge bij EHI.

    Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen