Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 28 april 2013

Hip tasje

Dit kaartje had ik al tijdje geleden voor mijn zus gemaakt.die maandag jarig is. Het voorbeeld stond in  hobbyjournaal 97. De basis is roze cardstock verder bijna in verschillende tinten roze.
Materialen die zijn gebruikt :
- Joy Crafts 0001
- Joy Crafts 0024
- Knipvel Yvonne Creations CD 10262
- Brads en plakparels van de Action.


Door ernstige Familie omstandigheden wordt deze niet gevierd en is dit voorlopig het laatste kaartje op mijn blog. Jullie zien mij over een paar weekjes wel weer.
Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte.

    Grtjs
    Claudia

    ps; maar je kaartje is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi.
    Ik wens je de komende de tijd veel sterkte.

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh José... wat een naar bericht! Tjonge dat is heftig voor je. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Denk aan je!
    Je kaart is wel heel schattig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte José voor de komende tijd, een goede verstaander heeft maar een half woord nodig.
    Je kaart voor je zus is wel heel mooi hoor.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor.
    Veel sterkte hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jeetje José heel veel sterkte en hou je taai. Je tasje is schitterend geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen