Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 18 april 2013

Iedereen is gelijk maar zoals jij is er geen ander!!

De basis van deze kaart is kraft papier met design papier van Papermania - Birdsong.
Verder zijn er de volgende materialen gebruikt :
- Stempel Snoesje M.D.
- Stempel tekst Joy
- Craftable vlinder M.D. CR 1205
- Creatable M.D. LR 0169
- Pons vlindertje Nellie Snellen.
- Plakparels van de Actions
Met deze kaart wil ik meedoen aan de onderstaande challenges :
Cards and Scrap : uitdaging # 163 Vlinders
De Creatieve Zebra : Challenge # 15 Kaart met dier
Het Freubelhonk van Geki : Challenge # 4 gebruikt een stans
Marianne Design Kaarten wedstrijd : Challenge # 24 Moederdag
kaartjes Inspiratie challenge blog : Challenge # 5  Bingo

                                     
                                                       Kraft - Vlinder - Mal


 Groetjes José

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje weer José en ik vind die tekst zo leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, José!! En wat een leuk stempeltje heb je gebruikt!! Ook die vlinder vind ik super mooi!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk stempeltje kun je voor allerlei doeleinden gebruiken .
    super.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het bakkertje,bedankt voor het meedoen bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart met wel een heel mooie vlinder,prachtig! Mooie tekst heb je ook gebruikt. Fijn dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi is je kaartje José.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van het Freubelhonk van GeKi.
    En ik ben gelijk volger geworden mag ik je ook uitnodigen;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart José, wat schitterend met de grote vlinder, de tekst op je kaart vind ik ook geweldig mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende kaart, gaaf gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!!
    Bedankt voor het meedoen aan KIC

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met een prachtige vlinder erop.

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Card & Scrap.


    Groetjes Nelly
    (Card & Scrap Challenege Blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje! Mooie kleuren en het afdrukje vind ik superleuk!Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenges blog! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig zeg! Die snoesjes zijn leuk. EN de tekst is natuurlijk heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk deze kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi José

    Leuk!
    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor.
    Bedankt voor het meedoen bij Cards & Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Jose

    wat heb je en gave kaart gemaakt en wat leuk dat je meedoet met de challenge van de creatieve Zebra !

    groetjes Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende vlinder kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen