Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 3 november 2013

Herfstkaartje

De basis van deze kaart is bruin cardstock,het design papier is van Paper pad.
Heb gebruikt gemaakt van de volgende materialen:
- Creatable MD LR 0203
                  MD LR 0286
- Don &Daisy stempel DDS 3324
- Blaadjes zijn afkomstig van Kruidvat.
Verder is er over de kaart weinig te vertellen.
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges :
Scrap Card Challenge #53 thema Herfst mag ook Halloween zijn
Kaartjes Inspiratie Challenge # 19 thema Herfst
GeWe Hobby Challenge Herfst
Don & Daisy Challenge & 11 thema Herfst
HobbyVision Challenge # 20 thema Herfst




Groetjes José

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooie herfstkleuren heb je gebruik en die blaadjes zijn echt heel leuk.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, José, je hebt er weer een prachtig kunstwerk van gemaakt!! Helemaal Herfst!! Toppie, hoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig José, wat een mooie herfstkleuren, ik vind het een schatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. H José,
    Wat een leuk kaartje! Enig afdrukje heb je ingekleurd! Die boom met nog een paar blaadjes eraan: superleuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Super.
    Dankjewel voor je deelname bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt herfst op je kaart Jose! Zo te zien valt er van alles van de boom!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT Don en Daisy blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte herfst kaart Jose, leuk zo de boom met vallende bladeren en het het snoesje, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards Challenge.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig herfstig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC

    Gr. Anita
    DT

    BeantwoordenVerwijderen