Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 30 december 2013

Winter

Deze kaart is de allerlaatste van dit jaar.
De basis van deze winterse kaart is wit cardstock. Het design papier is van Crafts-Too you.
Op het blog van Joy crafts  is deze keer een winter challenge.
De volgende materiaal zijn van Joy crafts:
- Ster 2019
- Maan 0286
- Rand 2021
- Vier kantje 0147
Het plaatje is van Amy design en de tekst stempel van de Action.
Verder is de kaart afgewerkt met een lintje en plak parels.
Deze kaart doet ook nog mee aan de challenge bij E H I Uitdaging deze keer parels.






Voor iedereen een fijne jaarwisseling en een creatief 2014.




11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Winterse kaart heb je op de valreep van de jaarwisseling nog gemaakt, José!! Mooie mallen heb je gebruikt!! Leuke kleur en plaatje!!

    Fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2014!!


    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterkaart heb je gemaakt, dank je wel voor je deelname aan de challenge bij JoyCrafts.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje José, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie winterkaart José.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Joy!Crafts. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste José, fijn dat je meedoet met de leuke winterchallenge bij Joy! Crafts met deze prachtige combinatie. Heel veel succes!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha José,
    wat een mooie blauwe kaart heb je gemakt. Perfecte kleur voor de winter!
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Succes met de challenge!
    Veerle
    DT Joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van Joycrafts.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel succes bij de challenge van Joy!Crafts met deze mooie winterse kaart!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie winterkaart. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Joy!crafts.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen