Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 28 januari 2014

Kaart met muisjes

Ik had deze kaart vorige week al gemaakt maar vergeten op mijn blog te plaatsen, nog net op tijd zag ik de kaart liggen ik wilde met deze kaart meedoen aan de challenge bij Nadia challenge # 73 / stempel en sketch.
De basis is wit karton met design papier van de Action.
De blaadjes is een creatable van M.D LR 0138 en als afwerking een hoekornament en plakparels (ook van de Action)








12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje José. Schattig die muisjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief kaartje, ben ook met deze sketch bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, José!! Leuk en lief tegelijkertijd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb deze stempel ook blijft leuk. Fijn dat je mee doet bij Nadia's challenge gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super leuke kaart José.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve digi heb je gebruikt bedankt voor je deelname bij nadia's en succes

    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n lieverdje! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurige kaart. Fijn dat je met de challenge van Nadia meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw Jose,wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen