Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 14 januari 2014

Zwart & Wit

Op het blog van Scrap my Dream uitdaging # 17 stond deze leuke sketch.
Deze kaart is gemaakt van zwart papier met design papier van M.D - noir & blanc.
De 3 stempeltjes zijn van Stampin Up.
Verder heeft de kaart geen uitleg nodig.

                                                                  Sketch


                                                               Mijn uitwerking








8 opmerkingen:

  1. Hallo José
    Prachtig is je kaart zo met dart zwart/wit, het is trouwens ook een leuke sketch hoor, je hebt je kaart héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitwerking van de sketch Jose, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de sketch mooi uitgewerkt. prachtig dat zwart-wit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, José!! En wat is een mooi designpapier is dat!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Supermooi José. Schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk in zwart/wit.
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging van Scrap my dream
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat zwart wit kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen