Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 7 februari 2014

Beetje verliefd

Op het blog van Cheerful Sketch uitdaging # 8 stond deze leuke sketch.Met deze kaart wil ik hieraan meedoen.
De basis van deze kaart is wit cardstock. Het design papier is van Art talent (trekpleister).
Verder zijn er de volgende materialen gebruikt:
- Hartje Marianne design LR 0159
- Rand duif Amy design
- Magnolia stempel.
 Een paar vogeltjes roosjes en plakparels als afwerking.






5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart, dank je wel voor je bijdrage aan het Cheerful Sketches Challenge Bog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart zeg! Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, José!! Lief stempeltje en mooie kleuren heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart prachtig Jose, supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches challenge.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen