Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 9 februari 2014

Hoera een baby

De basis van deze kaart is wit cardstock. Het design papier is van Me to You.
De vlinder is een craftables van M.D. CR 1205 het plaatje is van Marieke design.
Als afwerking nog wat bloemen en plak parels gebruikt.
Deze kaart doet mee aan de challenge van het blog: Nederlandse kaarten uitdaging Uitdaging # 60 Skech en het thema is bloemen en vlinders.








11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart José! Mooi met die paarse tinten.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een bjoetie van een kaart. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo José
    Wat een prachtige kaart heb jij gemaakt met de sketch van de N.K.U, mooie kleuren ook, de vlinder is ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart, zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en lieve kaart! Leuk zo in het paars! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, José!! Lief plaatje en mooi papier heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje José, ik vind hem prachtig.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart geworden Jose,ik vind hem supermooi.
    Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een lief kaartje zeg ! Mooi zo in het paars.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een LIEF kaartje José in hele MOOIE kleuren.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen