Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 30 mei 2014

De vlinder



Op het blog van Hobbyjournaal is de challenge van deze maand: maak een creatie met de kleur paars en verwerkt kant op de creatie.
Deze keer weer eens een tag gemaakt (was lang geleden) de basis is roze,en paars.
De vlinders zijn gemaakt van een mal van Precious Marieke PM 10003 de roosjes zijn van klei gemaakt en geschilderd in de kleur paars.
Het gedichtje is van internet (was oorspronkelijk veel langer maar heb ik zelf ingekort) Verder van kant een strik met een charme eraan als afwerking, het kant lijkt op de foto een stuk donkerde dan in werkelijkheid.

                                                            Fijn weekend
                                                               Groetjes


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie paarse creatie! Vlinders zijn altijd mooi en vrolijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit José!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart José, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo José
    Prachtig is je tag, ja ik ben gek op paars, daarom vind ik hem tweemaal zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende Tag heb je gemaakt, José!! Leuke bloemen heb je gebruikt!! Ook die vlinders en het gedichtje zijn toppie!! Prachtig geheel en heel mooi afgewerkt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen