Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 21 mei 2014

Geslaagd





                                                    Bedankt voor jullie reactie's

De laatste tijd niet zo veel zin en de tijd om kaarten te maken, maar nu even een kaartje gemaakt voor iemand die geslaagd is voor school!
De basis is groen karton met design papier van Papermania (birdsong).
Het uiltje is een pons van S.U. en tenslotte een vlinder en plakparels als afwerking, de letters geslaagd heb ik zelf op het design papier getypt.
Het kaartje is heel eenvoudig maar denk toch wel leuk geworden.
Deze kaart doet mee aan de challenge van Scrapplezier challenge # 22 sketch.

                             Fijn dag en geniet nog zolang het kan van het mooie weer!

                                                                 Groetjes


                                                                 



8 opmerkingen:

  1. Ondanks zijn eenvoud is dit een prachtige kaart geworden, José!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig uiltje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Scrap Plezier!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart met dat uiltje! Gezellig dat je mee doet met de challenge bij Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke geslaagd kaart! Een uiltje doet het altijd goed in zo'n geval!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo José
    het kaarten maken komt wel weer hoor, we moetem eerst maar eens van het mooie weer genieten.
    Deze kaart voor degene die geslaagd is heb je prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen