Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 4 juni 2014

Dromen

Op het blog van NKU challenge 67 stond deze leuke sketch met als thema lente.
Met deze kaart doe ik hier aan mee.
Materiaal: M.D stampfairy design SF 1107
                Tekst Nicole Verkooyen
                Joy crafts 6003/0029
                Precious Marieke P.M 10007
Verder doet deze kaart ook mee aan de challenge van kleuren met potloden challenge mei Maak een kaart/creatie met gebruik van stansen en/of ponsen



                                                            binnenkant



                                                                   Groetjes

             

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart in deze kleuren. Leuk model ook! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Mooi papier en een leuk model!! En wat een schattige afbeelding heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José, leuk die kleuren en de binnenkant ziet er ook super uit!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een MOOIE uitwerking van de schets is dit José.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, bedankt voor het meedoen met de challenge van Kleuren met potloden

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen