Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 9 juni 2014

Proficiat




De basis van deze kaart is blauw cardstock design papier van M.D
Het borduurpatroontje is van Chrissie,het gebruikte garen is van Madeira kleur: 1181 - 1242 en Chrissie kleur: 32.
De hoekjes zijn bewerkt met een hoek pons van Fiskars
Vintage plaatje M.D.( victorian vintage ) VK 9527
Verder wat roosjes,plakparels en een strikje erop voor de afwerking
Deze kaart doet mee aan de challenge van het blog:
Ons borduurkaartenblog challenge # 8 thema vintage
E.H.I uitdaging: gebruik draad op je kaart.


                                                              Groetjes


10 opmerkingen:

  1. Hallo José
    Mooi is je vintage kaart in deze kleuren, mooi geborduurd, het plaatje is er prachtig bij,dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vintage kaart! Knap gemaakt en mooi borduurwerk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje José, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi José wat een heel mooi vintagekaarten prachtig patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, geborduurde vintagekaart, José!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt met mooi borduurwerk
    fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Jose, en fijn dat je mee doet bij EHI scrap, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi José, prachtige kaart heb je gemaakt. mooi patroon en prachtig plaatje. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen