Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 27 juli 2014

Vandaag is het jouw verjaardag



Op het blog bij Sketch n' Dies challenge # 11 stond deze sketch met een twist gebruik een stans
Met deze kaart wil ik hieraan meedoen.
De basis van deze kaart is beige cardstock, de hoek stans is van Lin & Lene 1201/0012
Een vaasje geknipt en een klein boeketje met verschillende bloemen erin gemaakt.
Verder is er weinig te vertellen over deze kaart.
Deze kaart doet ook nog mee aan de challenge bij AnMa Creatief challenge # 34 bloemen
                                                   
                                                   
                                                            Fijne zondag,
                                                                   en
                                                               Groetjes




5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, José!! Mooi papier en een super gave mal heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje; leuk dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart José, de kleuren vind ik dan ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha José,
    wat een leuke kaart. Ik hou erg van paars....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen