Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 4 augustus 2014

Even een kort berichtje tussen door

Een aantal blogvriendinnen hadden zich al afgevraagd waarom ik bijna nooit meer een reactie op hun blog plaatst. Jullie weten het misschien of ook niet maar ik heb een handicap ( linkerkant spastisch ), Rechts ongeveer 20 jaar geleden mijn pols verbrijzeld is ook nooit helemaal goed gekomen maar daar genoeg over.
Ik heb de laatst tijd veel last van mijn gewrichten zeker rechts ( mijn goede kant ) en nu vermoeden ze dat het een soort  reuma is dus jullie begrijpen wel dat ik het even voor mezelf heb moeten verwerken en zo geen zin had om wat op jullie blog te schrijven, moet nu daar de reumatoloog voor allerlei onderzoeken.
Het kaarten maken is voor mij even alles vergeten verstand op nul en fijn bezig te zijn.
Ik zal binnenkort wel weer reactie geven op jullie blogs!!

                                                        Tot ziens op jullie blogs
                                                                       en
                                                               Vele Groetjes


6 opmerkingen:

  1. Wat moeilijk allemaal! heel veel sterkte! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik weet wat je doormaakt mijn schouder zit vast en als je de andere kant teveel gebruikt wordt hij overbelast oud worden valt niet altijd mee.
    Ik wens heel veel beterschap en sterkte.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José,
    fijn dat je het even laat weten. Ik weet niet meer of ik het je gevraagd heb, maar het viel me wel op. Ik denk dan dat je mijn blog gewoon niet meer bezoekt omdat je mijn kaarten misschien niet leuk vindt. En als ik dan trouw bij jou reacties achterlaat en ik hoor niks, ga ik dat denken. Zul je vast wel begrijpen.
    Ik wens je in elk geval sterkte en beterschap en wat heerlijk is de hobby dan, he? Lekkere uitlaatklep!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje José dat klinkt niet zo mooi, snap heel goed dat je niet overal meer kan reageren en wat zal je een pijn hebben dan. Superfijn dat je hobby je zoveel ontspanning geeft want daar doen we het voor. Sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José?

    Oei, oei, das niet z'n goei nieuws. Ik wens je héél véél beterschap toe. Leuk dat het kaartjes maken zoveel ontspanning brengt. En wat de reacties betreft, dat komt wel goed.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend voor je. Ik reageer de laatste tijd ook weinig bij anderen door tijdgebrek. Sterkte!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen