Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 28 augustus 2014

Gewonnen prijs

Op het het blog bij Snoesjes was een tijdje geleden een zomer candy!
Hieraan heb ik mee gedaan,en wat denk je Ik heb de tweede prijs gewonnen. Wat super
De prijs zijn deze 7 hele leuke Snoesjes stempels.
Ik ben er super blij mee,want ze blijven altijd zo leuk.
Nogmaals bedankt!!



                                                                Groetjes


3 opmerkingen:

  1. Dat is een super prijs! Veel plezier ermee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd, José!! Het is een super gave prijs, zeg!! Heel veel plezier ermee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar komen vast weer en boel mooie kaartjes van!! Veel plezier ermee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen