Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 17 augustus 2014

In de zomerzon

Ook al lijkt hier meer herfst als zomer, toch nog maar een zomerse geborduurde kaart...
Op het blog bij: Ons borduurkaarten Challenge # 10 is het thema deze keer Vakantie.
Met deze kaart doe ik hier aan mee. De basis van deze kaart is blauw cardstock.
Het borduurpatroon is van Sjaak van Went
Vintage plaatje Nellie Snellen NEVI 005 Seaside
Borduurgaren Madeira blauw Col 1134
                      Chrissie beige No. 2
Tekst stempel M.D.


                                                                Vele Groetjes


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige, geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! En wat een lief plaatje heb je gebruikt!! Ook de kleuren combineren schitterend bij elkaar!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jose. Wat een prachtige kaart met dit prachtige plaatje. Mooie patroon erbij. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer mooi José, ik heb ook problemen met de pc, ik hoorde van Cindy dat je je kaart niet geplaatst kreeg, soms snap ik er niets meer van.
    Je kaart is in ieder geval weer prachtig geborduurd, super leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh, die is mooi zeg! Plaatje past perfect bij het borduursel, of is het andersom??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier worden we toch weer helemaal vrolijk van! Hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en lieve vakantiekaart, bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen