Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 6 augustus 2014

Joy to the world

Weer een kerstkaartje klaar!
Bij het challenge blog 52 weeks of Christmas week#31 is de uitdaging gebruik sterren.
De basis van deze kaart is beige cardstock
De gebruikte materialen zijn allemaal van Marianne design
- Collectables COL 1330 / COL 1325
- Creatables LR 0254
De dennenboompjes zijn bewerkt met gesso en de sterren komen van een stickervel.


P.S. bedankt voor de lieve reactie's op mijn vorige berichtje.

                                                              Groetjes José


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, José!! Leuk met die dennenboompjes en dat hertje ervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje is het geworden, en de sterren op je kaart schitteren mooi aan de hemel. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaartje vol met sterren! Leuk José!
    Dankjewel voor het meedoen met de 52 weeks challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen