Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 25 augustus 2014

Kinderwagen

Weer eens een ander soort babykaartje gemaakt en wel in de vorm van een kinderwagen,het model stond ooit in het Hobbyjournaal.
De basis is bruin cardstock, knipvel is van Amy Design
Verder gebruikt gemaakt van lint en roosjes.


Deze kaart doet mee aan de challenge van het blog:
De Creatieve Zebra Challenge # 12 Thema Alles mag
Knutsels en Kadootjes Challenge # 16 Thema Alles behalve rechthoek of vierkant
Hobby Vision Challenge # 30 Thema Babykaartje
Stampin your Way Challenge # 10 Thema Geen vierkant of rechthoek
                                                             
                                                                    Groetjes



11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend, José!! Super leuk gedaan en heel origineel!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    Wauw, das kei mooi. Superleuk!!!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi José, wat een leuke kaart. Mooi gedaan hoor.
    Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat is dit mooi José, wat heb je dit prachtig gemaakt, ik zit te smullen.
    Héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk!! Een waar pronkstukje.
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en kadootjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Heel mooi gemaakt en mooi gedaan met bruin en roze.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kinderwagen heb je gemaakt José, en wat een leuk idee is dit. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes,, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en echt geen standaard model. Leuk dat je mee doet bij de challenge van SYW.

    BeantwoordenVerwijderen