Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 12 augustus 2014

Muziekles

De basis van deze kaart is groen cardstock. Het design papier is van Marieke Design en van Joy Crafts.
Gebruikte materialen zijn van M.D - muziek noten LR 0167 / Joy Crafts - muziek noten rand 6002/0272
Knip vel Yvonne creations CD 10376.
De kaart verder afgewerkt met roosjes en plakparels.
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Scrappers Anonimous Challenge # Augustus Thema Weer naar school
Cheerful Sketches Challenge # 15 Sketch




                                                                  Groetjes


8 opmerkingen:

  1. Ach wat een schatje, helemaal mooi in het thema gehouden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, José!! Mooi papier en een lief plaatje heb je gebruikt!! Alles past super mooi bij elkaar!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan! Dank je wel dat je mee doet met onze Challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och wat mooi! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Succes.
    groetjes ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje zeg.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeervol en muzikaal kaartje heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt...leuk dat je met onze challenge meedoet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey, die is leuk zeg!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.... succes!!

    BeantwoordenVerwijderen