Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 3 augustus 2014

Vintage kaartje

Op het blog bij Hobby Vision Challenge # 29 is het thema deze maand Bingo.
Mijn bingo is bloemen / labels / lint of kant.
De basis van deze kaart is kraft papier het design papier van Action, de vintages plaatjes zijn van internet gehaald. De takjes zijn van Joy crafts 6003 / 0026.
De kaart afgewerkt met bloemen en een hoedje.
Verder doet deze kaart ook mee aan de challenge op het blog bij
BaselTraume Challenge # 42 thema Geburtsdag












 
                                                              Vele Groetjes


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, José!! Mooi papier heb je gebruikt!! Ook dat jute en die label zijn geweldig!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze kaart is prachtig José
    Alles past héél mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt José, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen