Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 10 november 2014

Hartelijk gefeliciteerd




Op het blog van Fadengrafik staat challenge # 73 met het thema vrij Alles mag
De basis van deze kaart is paars cardstock, het 3d-plaatje komt van een knipvel van Amy design 9701
Het borduur patroontje is er een van Esther orignals EC 002,
Borduurgaren is van: Oranje Gütermann sulky 2123
                                  Groen Madeira rayon 1370
                                  Paars Mettler silk finish 9838
De kaart is verder afgewerkt met plakparels van Action.




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige, geborduurde kaart heb je gemaakt, José!! Mooi patroon en leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,ben dol op vogels,mooi borduurwerk,kortom kunstwerkje!
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen