Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 5 november 2014

Herfst

Op het blog bij Hobbyjournaal is er een leuke herfst challenge.
Je moet gebruik maken van de pompoen schets gemaakt door Esmeralda Kijff en materialen gebruiken van:
Amy Design / Precious Marieke of Yvonne Creations.
De basis van deze kaart is oranje cardstock, het design papier isvan boeken voordeel
Ik heb alles gebruik van Yvonne Creations zoals: Boom YCD 10009
                                                                              Blad YCD 10011
                                                                              Eekhoorn YCD 10010
                                                                              Knipvel 10301

Deze kaart doet ook mee aan de volgende Challenges:
Knutsels en Kadootjes Challenge Herfst of Halloween /met of zonder sketch
HobbyVision: Challenge # 32 Thema Herfst.


Groetjes


5 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg mooi geworden Jose!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! De vorm ligt bij nog te wachten, maar denk dat het er even niet van komt. Jouw kaartje is echt herfstig! Superleuk en dank je wel voor het weer meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt, José!! Super mooi model en leuke herfstkleuren heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n herfstkaartje in de vorm van een pompoen dat past prima bij het thema.
    Fijn dat je meedoet bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen