Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 13 mei 2015

Geborduurde kaart




Hallo Allemaal,
Nu een geborduurde kaart gemaakt. Op het blog bij Ons borduurkaarten
challenge # 19 is het thema deze maand vlinders.
De basis van deze kaart is roze cardstock,
Het borduurpatroontje is van Esther originals, geborduurd met garen van:
Chrissie roze gemêleerd no 14
             groen gemêleerd no 28
Madeira rayon geel 1024
Knipvel is van Card Deco 0311
Verder de kaart afgewerkt met een vlindertje van Xenos en plakparels van de Action.

                                                            Vele Groetjes


12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!!!! Mooi borduurpatroon heb je gebruikt!! Leuk plaatje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd met een héél mooi plaatje.
    Leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi! Wat een lieve vlindertjes zijn dat. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap kaartje, José!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje met al die mooie vlinders, gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, ik vind het heel leuk dat je de blaadjes, bloemetjes en vlindertjes hebt ingekleurd, geeft het net wat extra's.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie geborduurde kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi José, deze heb je weer prachtig gemaakt. Gaaf patroon en leuk afgewerkt. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jose wat een leuk patroon zie ik op je kaart. Erg leuk gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vlinderkaart,lekker vrolijk van kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen