Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 23 februari 2016

Geborduurde kaart

Deze kaart had ik al een tijdje geleden gemaakt en komt uit een boekje van  Hobbyzine plus ( goody bag ).
Gemêleerd garen is van Chrissie no 9 de kleuren rood 1181 en roze 1116 zijn van Madeira Rayon.
Het 3d plaatje is een knipvel van Card Deco 4801




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Fadengrafik Challenge # 89 Thema Valentijnsdag
Kaartjes-Inspiratie challenge Challenge # 79 Thema Borduren


                                                              Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Je hebt heel mooi geborduurd. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, geborduurde kaart heb je gemaakt, José!!
    Mooi patroon en 3d-plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knap kaartje is dit, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, wat een prachtig borduurwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine schöne Karte.

    Vielen Dank für die Teilnahme an der aktuellen Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great take on our love theme with the classic combination of red and roses. I like the splash of pink, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen