Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 12 maart 2016

Dat zit wel snor





Bij Ons borduurkaartenblog Challenge # 29 stond deze leuke uitdaging maak een geborduurde mannenkaart!
Met deze kaart wil ik hieraan meedoen, het designpapier komt van de boekenvoordeel.
Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en geborduurd in steelsteek 1 - 8 en de waaiersteek, garen blauw gemêleerd Gütermann Sulky 2105 / bruin Madeira Rayon 1145.
3d plaatje Amy Design It's a man's world cd 10486.
Verder als afwerking nog wat kleine plakparels en 4 grotere op de hoekjes.


                                                                Groetjes

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met de geborduurde cirkel en de snorren achtergrond Jose.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is suoer de super gaaf José, het zit zeker wel snor hier, zo mooi gemaakt en geborduurd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart met prachtig borduursel! erg leuk ook dat snorrenpapier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat is grappig, je titel en dan het DP!
    Mooi borduursel zeg! Doe ik je nog steeds niet na, hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende, geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk plaatje en mooi papier heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jose
    Supergaaf is je mannenkaart met dit mooie herenplaatje en borduurpatroon en dat snorrenpapier is echt heel erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig borduurwerk en leuk dat de snor uit je plaatje terugkomt in het leuke dp.
    Hoe gaat het met je?
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jose
    Wat een prachtige mannenkaart met mooi patroon erop.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi jose. Prachtig! Wat is dit allemaal gied bij elkaar gezocht. Patroon,dp , kleuren en plaatje. Super de sup. Bedankt voor het meedoenbij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen