Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 20 maart 2016

Voorjaar





Deze kaart is volgens de sketch van Cheerful Sketches Challenge Maart gemaakt.
De basis is geel cardstock het design papier ADPP 10009 en het plaatje AD 10608  is van Amy design uit de serie Spring.
De kaart is verder afgewerkt met nog wat schaapjes roosjes en een vlinder.
Deze kaart doet ook mee aan de challenge van AnMaCreatief Challenge # 54
Thema voorjaar / lente /pasen.
HobbyVision challenge # 48 Thema voorjaar



9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke Voorjaarskaart, José!! Leuk met die schaapjes!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk...voorjaar...daar zijn we aan toe he!? Met dit prachtige kaartje kom je wel in de stemming!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige schaapjeskaart, heerlijk lentegevoel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt voorjaar he, met lammetjes.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOoh this is sooo adorable ...love your sheep
    Ps : I am having a celebration on my blog with prizes...would love to have you join in.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige voorjaarskaart!
    Dank je wel voor het meedoen met onze Challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart met al die lammetjes.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches én AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen