Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 15 mei 2016

Veel sterkte toegewenst

Op het blog bij Marianne Design Challenge # 153 met het thema maak een CAS kaartje.
Ik heb gekozen voor een condoleance kaartje, niet zo leuk maar je heb ze toch wel eens nodig al hoop ik dat het nog even duurt voor ik dit kaartje moet versturen!
De basis is wit met zwart cardstock.
Alles wat is gebruikt komt van Marianne design:
- Tekst stempel CSO 855
- Creatables LR 0352
En verder nog 2 plakparels gebruikt.




                                                               Groetjes

9 opmerkingen:

  1. Een eenvoudig en stijlvol kaartje heb je gemaakt, José!! Dit soort kaarten lenen zich perfect voor CAS-kaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje. Stijlvol.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie chique CAS kaart José
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker geschikt voor een CAS kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke CAS kaart heb je gemaakt José
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes The
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie CAS kaart !
    Fijn dat je met ons meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie CAS kaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen