Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 14 november 2016

Prettige feestdagen

Op het blog bij HobbyVision Challenge # 55 staat deze keer een leuke uitdaging maak een kerst Cas-kaart.
Deze kaart heb ik in het weekend gemaakt,was toch maar slecht weer! Dus lekker weer om te frubelen
De basis is groen en rood cardstock.



De gebruikte materialen zijn:
- Sneeuwman Marianne design LR 0246
- Sneeuw Yvonne creations YCD 10016
- Sneeuwvlokjes Precious Marieke PM 10039


4 opmerkingen: