Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 18 januari 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Mijn eerste kaartje van 2017 is weer een geborduurde, ik heb nog steeds heel weinig tijd om te kaarten te maken door mijn revalidatie in Utrecht en borduren kan ik ook s'avonds fijn op de bank voor de t.v.
De basis van deze kaart is bruin cardstock.
Het borduurpatroon is van Ann's Paper Art.het gebruikte garen is van:
- Bruin col. 1145 Madeira Rayon
- Gemêleerd no. 4 Chrissie
- 3d. plaatje Precious Marieke ( winterefun ) CD10785

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Ons borduurkaartenblog Challenge # 39 Thema Geborduurde kaart met een vogeltje
Fadengrafik Challenge # 100 Thema Winter





8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je kunt genieten van het rustig op de bank borduren. Je kaart is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je geborduurd, José!! Gelukkig gaat het borduren nog steeds goed!!
    Groetjes,Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lekker om dan savonds toch wat bezig te kunnen zijn aan de hobby.
    Je kaartje is schitterend! Succes met je revalidatie!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt José, mooi geborduurd, het patroon is prachtig.
    Gezellig dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That's a great winter card, I love how you combined the brown shades and stitching with "snowflakes", it makes a cool effect on your project. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Jose. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what an amazing card. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik Challenge Blog

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jose
    Prachtig is je kaart met dit lieve plaatje en het mooie patroontje.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen