Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 25 januari 2017

Winter




Op het blog bij Fadengrafik Challenge # 100 is het thema deze maand winter.
Met deze kaart wil ik hieraan meedoen
Het borduurpatroon is van Christien van de Akker
De gebruikte materialen zijn:
- Mal winter Joy Crafts 6002/2033
- Garen Chrissie no 32 / 23 en 24
- Plaatje Marianne Design



7 opmerkingen:

  1. Such a lovely winter card, it really catches the cold snowy atmosphere outside. I like the shimmering yarn you used, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie geborduurde kaart heb je gemaakt, José!! Lief plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart heel erg mooi Jose. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Jose!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what an amazing card. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik Challenge Blog

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen