Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 3 mei 2017

Hartelijk gefeliciteerd




Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag  het zoontje van mijn nichtje, hij is net als zijn vader een echte voetbalfan!
Op het blog bij De Egel Challenge # 32 staat deze leuke uitdaging namelijk als thema gebruik zwart op je creatie, met deze kaart wil ik hieraan mee doen.

Materialen die gebruikt zijn:
- Craftables M.D CR 1254
- Joy Crafts (slinger) 6002/0794
- 3D plaatje Mainzel Mannchen MM 10016



7 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke voetbalkaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, José!! Hier zal het zoontje van je nichtje super blij mee zijn!!
    Grtoetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en eigenwijs kaartje voor de jarige Job. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet! Groeten, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen