Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 21 december 2017

Merry Christmas




Op het blog bij Ons borduurkaarten staat de laatste uitdaging van dit jaar challenge # 50 met het thema sneeuw.
Met deze kaart doe ik hieraan mee,
Het patroon is van Ann's Paper Art
Borduurgaren is van Madeira Rayon; Groen col 1370
                                                            Rood col 1147
                                                            Goud no 8
3d plaatje Yvonne Creations


Hierbij wil ik ook meteen al mijn volgers FIJNE FEESTDAGEN toewensen!

5 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Jose. Je hebt een heel mooi patroon uitgezocht bij dit leuk plaatje. leuk dat weer meedoet bij ons borduukaartenblog. bedankt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig José, mooi geborduurd met een lief plaatje, dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk borduurpatroon en lief plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jose
    Het is een supermooie winterse kaart met die leuke sneeuwpop en het patroon is zo mooi geborduurd.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen